Andra advent

Hello.

Mysig morgon med läsning & dra sig lite i sängen, brevid världens finaste kille. Min egen pojkvän. & våran skatt sov gott i sin säng.
Snön föll utanför medans julbelysningen i fönstret va tänt, så mysigt!

Trotts att de va snökaos & halka så gav slängde jag på mig träningskläderna & tog på hunden täcke så drog vi på en 30 min powerwalk, ska man bli fitness så gäller det att ligga i. #minresaräknasoxå

Väl hemma hade älsklingarna fixat frukost till oss, stort glas vatten, havregrynsgröt med hallon & mjölk. Mättande & nyttigt!

Om en stund blir det pulkalek i snön med mina 2 + hunden, gillas!
Ska även på min första visning på en lägenhet idag, ska bli riktigt spännande!

Njut av andra advent, jag ska ut och busa i snön. Wiiiiie!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback