Fitness?

Hello.

Idag har jag varit riktigt duktig när de gäller träning.
Morgonpromenad, massor med promenad i affärer, ätit nyttigt + en 30 min lång promenad på kvällen ( trotts 10 minus).
Tycker de är skönt att gå i kylan, så himla friskt!

Dock har jag faktiskt varit lite lat oxå, eller ja inte lat utan mer ägnat tid åt mig själv i form av vila. Ingen sömn men läsning. Välbehövligt!

Nu är träningsuppsättningen check. Bara lite saker som ska fixas innan jag checkar in på gymmet för första gången på mycket länge för att uppnå mitt stora mål, men först delmål på vägen!

Från hästtjej till fitness!

Laddar med läsning & sömn för att PW imorgon bitti i kylan, underbart!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback