Ingen rubrik

Hello.

Mycket händer just nu, jag har inte riktigt tid att berätta allt. De kommer med tiden. Lite i taget!

Snö kaos igår, jag höll mig inne. Älskling fixade hästarna. Stort tack!
Vi firade även 5 år tsm igår, lycka! ❤

Somnade väldigt väldigt sent, kollade läget så båda killarna hade somnat först. Mys kväll ❤

Vaknade imorse så va de vitt på backen, gillar snön! Hoppas den håller sig & de blir mera. Så mysigt med snö & julkänsla, underbart!
Om en håller sig blir de pulka åkning med lilleman sen, annars får vi se vad som händer. Vill inte ge mig ut och köra bil idag, iaf inte nu. Ska vara rena vägar för det. Så blir lek på hemmafronten. Längtar efter att slänga på mig vinter jacka, mössa, vinterstövlar & vantar och ge mig ut och leka i snön. Tänk vad lycklig neo kommer bli när han får overall & vinterkläder på sig. Massor med bus! Snön, håll dig kvar. Snart blir de lek. Som ett barn på julafton ❤

Jag har börjat planera lite, jag måste börja med morgon & kvällspromenaderna snart igen. Saknar de. Nu när jag ändå har tillgång till att låna hunden så är de lika bra att köra. Dags att börja tänka på formen, dessutom mår kroppen så mkt bättre av promenader. Speciellt nu när de är så kallt & friskt!

Nu ska jag vila en stund till innan uppgång. /e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback