Lördag morgon!

Hello.

Vaknade utvilad & pigg.
Direkt på med kläder och ut för en promenad med hunden på ca 30 min, så himla skön start på dagen! Helt klart ngt jag ska fortsätta med.

Älskling hade fixar frukost till mig när jag kom hem, makrillsmackor & varm blåbärssoppa, gott!

Städat & fixat på rummet, blev mycket bättre när de va städat. Har känt hela veckan att de är dags men aldrig orkat riktigt så idag passade det perfekt.

Om en stund blir de låååång promenad med hunden, lilleman på pulkan & älskling. Ska bli riktigt skönt. Älskar verkligen att träna ute när de är såhär friskt ute.

Idag ska även granen kläs & äta gott, massa julstämning. Kanske blir pepparkaksbak oxå,( jag har dock varit sugen på blåbär/hallonpaj med vaniljsås, kanske blir det med när vi ändå håller igång.)

Senare i e.m ska jag hjälpa när Ellinor rider katta i ridhuset, får se om de blir markarbete eller hoppning. Lutar mest åt hoppning. Men som sagt får se.
(Jag vet att många undrar varför jag inte rider själv, ska förklara det i ett inlägg senare. Men sålänge kan jag berätta att jag lägger ridskorna & ridsporten på hyllan för att göra andra saker i livet.)

Dags att kliva ifrån här & hoppa i träningsskorna. Träning & bus väntar!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback