Nyår

Hello.

Mycket har hänt detta året, gått väldigt fort.
Hästfronten ska vi inte tala om..
Där har hänt för mycket!
Missy- mycket minnen. En häst jag förevigt kommer sakna. Fick tråkiga besked på kliniken.. Står iaf som avelssto. Saknar henne otroligt!

Katta- skulle egentligen inte varit hos mig men fick äran att ha henne, en tid jag aldrig glömmer. En häst som verkligen gjort intryck!
Så otroligt fin & snäll. Upplevde mycket tsm!

Och jag vet att många kommer vilja att jag avslöjar vad jag rider för häst nu & det kommer snart!
Ska iaf satsa väldigt mycket på ridningen nästa år. Ser fram emot det!

Vänner- många kommer & går, enbart dom ärligaste består. Som man alltid säger. Jag håller hårt i mina ärliga vänner. Dock på tok för lite tid för dom, måste ändras! En fika hit & dit. Måste bli ändring till nästa år.

Mig själv- jag har verkligen förändras så otroligt mycket som person. Ser saker & ting på helt andra sätt.
Matfronten är så mycket bättre & jag är så mycket modigare & säkrare i mig själv. Har en del saker jag vill ändra på & nästa år ska jag säga att jag lyckats med det!
Jag ska börja träna mer, våga mer & kämpa mer. & i första hand ta de lugnt! Har på tok för mycket stress som ska bort.
Ska börja skolan, skaffa ett fast jobb & flytta & få en nystart!

Familjen- lilleman blir allt större, tiden går skit fort. Han är så himla go. Gillar att hjälpa till i stallet & ska få mer tid tsm nästa år. Finns ingen bättre kväll en att spendera den med familjen med memori, nyttig mat & mys, ska bli mer av det nästa år. Ska helt helt enkelt bli mer tid till familjen! & mer varierade saker att göra. Bryta vardagen lite oftare. Så himla spännande!

I övrigt så är jag så otroligt lyckligt lottad! Ska verkligen ta vara på det fina jag har.
Familj, släkt, min egen lilla familj, son, pojkvän, häst, vänner, ja alla! Tack för ni finns.
Nu gör vi 2014 till de bästa året tsm! <3

Love! /e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback