Onsdag

Hejsan.

Mitt livs svåraste beslut är taget, fanns inget att välja på.
Tanken va att sluta rida för att göra annat i livet men det blev inte som väntat.. "Annat i livet" blev inte av!
Har varit & kommer vara en del jobbiga dagar kvar, usch. Inget jag ser fram emot. Men detta är de bästa för oss alla!

Nackdelen är bara att jag äger ju inte katta, & eftersom jag hade planerat annat i livet så skaffade ägaren en annan fodervärd sålänge, vilket är helt rätt! Men nu när det blev så fel för mig så hade jag velat behålla henne. Men men, man kan inte göra så heller. Så tyvärr så lämnar fina hästen mig på lördag morgon.. Kommer kännas otroligt tomt & tråkigt..
Dags att leta nytt material, suger att göra.. Men men, sånt är livet. Jag förstår ägarens beslut fullt ut, detta va sagt innan! Så absolut inget menat mot henne. Har haft en jätte fin tid med katta & jag är otroligt tacksam för att jag fått ha henne. Hon har verkligen utvecklats & blivit så himla fin! Dessutom känns de väldigt roligt att de är jag som gjort allt jobbet, man märker verkligen skillnaden på henne nu. & de är otroligt roligt! Avslutar när de är som bäst!

För övrigt så är jag bara sängliggande & mår för tillfället väldigt kasst.. Saknar mina killar, tur jag har mamma här.
Är så himla tacksam för allas stöd & framför allt till pojkvän, mamma & största syster, ni är guld ❤

Nu ska jag försöka vila lite, imorgon är det ännu en dag!
/e




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du skaffa ny häst igen??

2013-12-12 @ 09:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback