Tidig morgon.

Hello.

Skit telefon som slutade fungera inatt, ogillas starkt..

Har iaf avslutat veckan på bästa sätt & börjat veckan med mindre bra besked. Fast för att se de positiva i det så får jag massor med extra tid att göra vad jag vill på, så fanns både för & nackdelar!

R har skött sig kanon på sin ridtur & promenad, så otrolig lugn i allt. & så otroligt himla social, älskar sociala hästar. Jag har verkligen insett att de är dags att börja släppa mer & mer på spärrarna på många olika sätt. Men just när de gäller ridningen så har de gått hur bra som helst, någon gång kommer ett bakslag men de får vi ta då. Nu ska vi bara ha kul & lära känna varandra!

Startade dagen tidigt idag, lilleman skulle iväg så jag gick upp redan vid halv 7, om en stund ska jag ut på joggning runda med vovven. Skönt att träningen börjar komma igång oxå, vägen emot en snyggare kropp här kommer jag!
Gäller ju att ligga i.

För övrigt så har jag sett klart mina avsnitt GG måste se till att fixa nya så jag får något att göra under kvällarna när jag inte kan sova.

Idag ser Schemat rätt fullt ut.
Träning
Julpyssel hos mormor
Överrasknings middag för älsklingarna
Storhandling
Tvättning
Ridning

Tur jag är uppe i tid så jag hinner allt. Prio ett är iaf träning nu i form av en joggning runda & trappan!

Ser att det kikar in mer & mer folk även fast jag inte bloggar, roligt då ska jag börja vara mer aktiv med bloggandet.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback