Verkligen nya tag

Hello, eller godkväll.

Man brukar säga att måndagar är ny vecka & nya tag- försöker leva efter det. & idag lyckades jag!

Satte på mig ridkläderna & tog mig en dressyr genomridning i manegen.
Va lite osäker när jag satte mig upp pga katta sprungit på tårna ner till ridhuset och varit total tokig. Bushäst!
Ångrar inte en sekund att jag valde att rida idag, längesen & Shit vad bra hon gick. Minsta lilla rörelse jag rörde mig så lyssnade hon, varje skänkel jag rörde flyttade hon sig. En sån klocka!
Trodde för en stund att någon hade tränat henne när jag inte varit där för shiiiiit vad hon va grym!
Tog båda galopperna utan problem & behöll galoppen på volt. Sååååå himla nöjd!
Tror våran ofrivilliga "vila" har gjort susen för henne. Iaf med tanke på det hon visade idag. Bästa hästen ❤

Blev ett varmt bad med lilleman efter stallet, sedan fixade älskling middag till oss. Jag lyxade till det och åt framför OTH, så himla grymt bra serie, älska!

Bara umgåtts med mina fina e.m, så underbart. Jag är verkligen sjukt lyckligt lottad som får dela mitt liv med dom 2 finaste killarna i hela världen. Lycka. ❤

Jag ska upp tidigt imorgon, ska på 2 viktiga möten. Ang jobb! Håller tummarna!
Dags att sova tidigt idag, sovit halvkasst inatt. För mycket tankar, men förmodligen har jag löst en del "problem" idag. Skönt!

Ska förövrigt inte fira jul hemma denna julafton, blev jobb. Dygns pass på 26 timmar. Men de är så himla bra betalt så jag tar det. Kommer fira dagen innan eller efter, får se vad som blir bäst!
Så nu vet ni hur jag spenderar min julafton, wooooork.

Dags för att läsa grymmeboken & somna.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback