Fredag

Hellu.

Fredag & jag är på bra humör trotts omständigheterna!

Vaknade super tidigt imorse & for till sjukhuset för att göra blodprover.

Hjälpte mamma med hästarna så hon slapp ta ut alla våra själv, snäll som hon är ställer hon alltid upp & när jag kan så gör jag det tillbaka!

Åkte till jula & handlade lite saker hem inför imorgon när vi ska göra klart allt på huset.

Eftersom det jag är ganska slö när jag inte jobbar så ska jag faktiskt lägga mig i soffan '& sova några minuter innan de är dags att ta tag i vissa saker.

I e.m väntas godsaker & mys med killarna. *lycka*.

Jag ska ev hoppa ikväll, beroende på väder & sällskap.

Ha en bra fredag & passa på att krama om dina närmaste lite extra!
/e




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska huset säljas?

2013-11-23 @ 09:59:02
Postat av: Anonym

Bloggaaaa

2013-11-29 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback