Tändaljus & bästa sällskapet

Hejsan.

Ligger i soffan efter en trevlig dag med bland annat PW runt golfbanan med lilla hjärtat som sällskap, städning hemma, dusch med hemmaspa, en sväng till stallet och kolla på min fina häst. ( Ellinor red idag).

Nu ska jag bara ta de lugnt och kolla på solsidan innan sängen och i vanlig ordning läsning innan sova.

Så lyckligt lottad att få dela mitt liv med min "lilla" egna familj & fina folk runt mig.

Dags att ladda upp för massor med jobb nästa vecka. Ska man leva gött får man jobba för det.

/e




Kommentarer
Postat av: SBOBET

Whoa! This blog looks exactly like my old one! It's on a completely different topic but
it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

2023-06-26 @ 16:47:01
URL: http://web-suplemen.ut.ac.id/-/sbobet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback