Torsdag

Hello

Torsdagar är bra, dagen innan helg och ledighet!
Dock var jag hemma idag från jobbet av olika själ. En sväng på ärenden.
Bakade bröd och tagit de lugnt hemma.
Dock hade jag behövt mer vila!

Åkte till stallet lite senare så jag hann fika med älskling och bara vara i min fina familjs närvaro, älskar dom!

Skulle egentligen inte ridit idag för de va så kallt. Men blev skritt barbacka i paddocken, enbart skritt. Men Shit vad mjuk & fin hon va. Flyttade sig för skänkeln, nästan en helt flytande skänkelvikning. Äntligen på god väg!
Tycker de är viktigt att rida barbacka ibland för man kommer åt hästen på ett helt annat sätt.
Myste & bytte till gosetäcket när vi kom tillbaka, sen blev de kvällsmat.

Myser i soffan medans lilleman sover gott i sin säng, mitt hjärta!
Brasan är tänd & min underbara älskling brevid mig, lycklig över min fina familj!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback