D-vitamin boosta

Hellu.

Solen skiner & jag d-vitamin boostar såklart, måste ju få både färg och mycket vitaminer i kroppen.

Om en stund väntas mellanmål i form av havregryn och bananyoghurt.
Håller även på att baka chokladprotein kaka, men den håller jag mina fingrar borta ifrån. Bjuder mina gäster på den ist. Sedan blir det cykling med neo där bak, måste säga att det är en himlans bra träning.
Ska även hinna med gympass samt ridning, en lång dag med andra ord. Men det är bra, det behövs! Måste köra igång ordentligt nu, hoppas bara jag håller mig frisk för jag orkar verkligen inte vara sjuk mera, har varit på tok för mycket det senaste.

Nu blir det mysa i solen medans lilleman leker, underbart! <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback