God morgon

God morgon eller hej mitt i natten.

Varit vaken en timme, lilleman vaknade så la honom hos mig och nu när han somnat om så kan jag inte sova, men ska ändå upp strax så spelar ingen roll.

Dagen igår flöt på, efter jobbet tog jag mig en sväng till allum med lillasyster för att hitta en klänning, men det lyckades jag återigen inte med. Kommer sluta med min svarta ändå, trotts att jag helst vill ha en vit. Men men.
Körde hem lillasyster.
Fixade mig för natten ganska omgående när jag kom hem, trotts att klockan bara va 19, var tok trött efter 11 timmars jobb, men skönt med mycket timmar.
Fick lite fot massage av Dennis, tack! <3
Somnade i soffan typ direkt när jag la mig där men blev väckt och la mig i goa sängen och somnade. Så innan 21 sov jag, skönt!

Idag står jobb, träning, storstäd, fix i stallet och lek med lilleman på schemat. Underbart! Eventuellt att jag ska sova någon timme efter jobbet bara för att få lite extra sömn, har inte varit allt för mycket av det det senaste. Och för att se snygg ut så måste man sovs ordentligt, prio ett!
Ska även försöka klämma in en solning ganska snart, känner att det behövs jobbas på färgen lite innan sommarn. & såklart ska jag fortsätta träna kroppen.

Nu dags att vila lite innan klockan ringer att jag ska gå upp för jobb!

Ha en bra dag.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback