Gör det bästa av dagen

God morgon.

Varit vaken sedan någon gång vid 6-tiden, men var tvungen att vila lite efter det. Så lilleman la sig i stora sängen med mig och vilade lite innan han ville äta frukost, då var det dags att gå upp. Så nu är han färdig för dagis men ska inte dit än på ett tag, ska först mysa en stund i soffan framför favoritfilmen, alltid lika gosigt!
Jag har inte fått i mig någon frukost än, är fortfarande riktigt yr, gillas inte! Förstår inte varför jag inte kan bli helt frisk bara, så typiskt att man alltid ska vara dålig när man ska jobba som mest eller göra något speciellt, som jag ska göra denna helgen. Ska ju på horse show, måste bli frisk så jag orkar gå så mycket som jag planerat! Bara hålla tummarna att jag slipper bli sämre iaf & att det går åt rätt håll.

Blir en lång dag idag, först horseshow hela dagen sedan snabbt hem & byta om för att åka direkt till jobbet och jobba tills sent ikväll. Ska göra det bästa av denna dagen, allt blir så mycket bättre då. Tycker alla borde göra det!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback