Känslan som uppstår

Hej.
Känslan som uppstår när man somnar på soffan kl 19 och vaknar lite efter 21 utan att kunna somna om i sängen igen, åh orkar inte!
Jag var så himla trött efter för lite sömn i natt och för mycket håll igång idag så när vi skulle mysa ner lilleman för natten så somnade alla istället. Storkillen ligger fortfarande och sover gott i soffan medans lilleman sover bredvid mig i sängen och jag ligger vaken, visserligen har jag himla ont i magen. Skit!

Har iallafall spenderat hela e.m på horse show, såg lite gymkhana men var sådär kul idag. Suget borta! Blir nog så när man har storhäst och har bestämt sig för annat.
Q var iallafall med som sällskap & det vad väldigt trevligt, träffade systrarna med döttrar och mamma där inne oxå, mys!
Gick runt på mässan väldigt mycket, men måste säga att dom hade dåligt utbud. Ingenting jag var jätte impad över. Visserligen behövde jag väl inget speciellt, men jag hittade typ ingenting heller. Tråkigt faktiskt! Men men, har ju ordinarie affärer att titta i oxå, på hemmaplan dessutom! Så detta året va ingen höjdare, än iaf! Kanske kommer fram mera under dagarna, det vet jag ju faktiskt inte. Återstår att se!
Fick iallafall köpt,
grimskaft(alltid bra att ha extra)
,förbygel,delta(va ett STORT måste)
tröja till neo
strumpor till alla oss
Lite smått alltså, men ska kolla mer på fredag och se ifall jag hittar något, allt är värt att titta.

Nu ska jag ladda om för jobb 11 timmar imorgon, så kl står ställt tok tidigt.
Ska även rida missy imorgon kväll, men först sömn!

Hoppas ni haft en bra dag.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback