Låååång dag

Hej.

Solen lyser och det är redan varmt, underbart!

Igår efter jobbet blev det bjuda på pizza hemma, jobbet bjöd!
Hann träffa mina killar en stund innan det bar av till stallet.
Söta Emmy hade hjälpt mig med missy så som tack fick hon rida missy medans jag sprang med hela galoppvägarna. Mycket trav vilket gav mig bra med träning. Underbart!
Börjar verkligen känna vilken form jag börjar komma i, inte änns jobbigt att springa nu för tiden. Gillas!

Kvällen spenderades med en snabb dusch och sedan läsa för lilleman, så otroligt mysigt att ha honom bredvid sig i sängen och läsa saga. Han somnade gott nära mig, så söt!

Blev en tidigt morgon idag, uppe vid 04.15 för att jobba. Ska jobba långpanna på jobbet, underbart!

Just nu sitter jag på jobbet och ska vara lite extra vuxen och läsa GP, måste uppdatera mig vad som händer i världen!

Vid lunch kommer min fina storasyster och lunchar med mig, gillas!
Lite bebismys oxå!
Ska även passa på att D-vitamin boosta mig själv när jag har tid under dagen, någon gång blir man ju brun. När är dock frågan.

Nu måste jag jobba, ha en fin dag i solen!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback