LOL

Hej.

Jag ligger i soffan, vilket jag gjort hela dagen. Är nämligen magsjuk och feber, hatar detta verkligen så hårt. Hatar att vara sjuk, eller ja vem gillar det egentligen!?
Bloggappen fungerar inte så får gå in via safari från telefon och skriva, pust!

Stort tack till fina Sara som fixade min design, mycket finare nu!
Jag har abstinens efter missy, Issa & Emmy tog hand om henne idag, men jag vill upp nu. Bara mysa med henne, min fina stjärna!

Måste verkligen bli frisk, jobb hela veckan samt horse show, går ju inte att vara sjuk då. Nej nej!

Igår var jag på dop för min fina syster dotter Melina, jag är en lycklig gudmor till henne. Så glad att just jag fick frågan.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen LOL och försöka sova.
/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback