Lördag

Det har varit en lång dag, bloggandet har varit dåligt de senaste pga mycket att göra bland annat horse show, köpte lite smått och gott, inget speciellt bara lite smått & gott.

Jag startade denna dagen med frukost och ombyte till ridkläder, åkte upp & red igenom missy. Hon svarade så bra på gårdagens behandling, helt galet vad fin hon var idag. Extra mycket lycka när hästen är ens egen!
Pysslade om henne och ut i hagen med mat och fräscht vatten.
Hem & åt lunch, iväg och hämta hö sen hem igen, ( efter att ha plockat ut det i stallet då vill säga.)
Tränat- cyklade ca 50 minuter med neo där bak. Galet bra träning att cykla, ska göras om ofta.
Spahemmakväll, älskar det! Känner sig så fräsch och go efteråt.
Nu ligger jag och lilleman i soffan och ser iceage2, tända ljus och massa mys. Helt klart bästa avslutet av denna dagen.
Om jag inte somnar så ska jag planera missys nästa vecka & min egen med träning osv. ( kommer vara hemma med lilleman hela nästa vecka pga strejk så förskolan tvingas hålla stängt.) passa så att hitta på massor med roliga saker, men nu mys med hjärtat!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback