Lycka!

Hej.

Jag måste börja med att berätta att jag är otroligt lycklig, ägare till världens finaste häst. Miss Early aka missy! <3

Har världens absolut finaste son.
Idag har jag haft honom bak på cykeln när jag tränade, bättre träning och neo älskar när man cyklar med honom. Något vi kommer göra ofta! Min vackra vackra son.
Jag älskar dig över allt annat<3

Gillar allt just nu, gör dagarna till dom bästa!
Ända jag behöver nu är ett jobb, dags att ligga i med sökandet. Måste ha ett ordentligt jobb som är okej betalt!

Jag är lycklig, har börjat träna igen. Börjat kunna rida missy lite med ordentligt, tid att spendera massor med tid med finaste neo, åh älska! <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback