Magsjuka

Hej.

Mitt i natten och neo va ledsen så jag gick in till hans rum och hämtade honom för att lägga i våran säng och somna tsm, varade dock inte så länge innan jag och Dennis vaknade av en magsjuk kille i sängen.
Blev upp och städa honom & förbereda oss. Stackarn, det är så synd om honom. Man kan inte göra så mycket, gör ont i mig att vara hjälplös!
Mitt allt är dålig!

Jag får verkligen inte bli smittad eftersom det är dop imorgon, jag måste gå dit. Har längtat efter att få dela denna stund med min systerdotter. Snälla gud håll mig frisk & framför allt gör min son frisk! Det är jobbigt och gör ont när man är hjälplös!

Nu ska jag läsa lite hänt bild medans neo vilar.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback