Måndag kväll

Hej eller god kväll med ett finare ord.

Kan berätta dagen från början till slut, åkte tidigare till stallet för att ta en springrunda innan massören kom. Blev en jobbig & kort runda, hade sådan träningsvärk så det kändes som jag sprang i världens motvind.
Massören började med att prata med ni & efter att ha sett mig stå normalt så inser vi att jag är skev så börjar med att lösa mina problem, där efter tog hon tag i missys. Hon hade mycket spänningar och sånt men massören var duktig. Höll på över 1.5 timme.. Och både jag & missy va trötta efteråt. Ska på återbesök om 2 veckor & om ca 1 månad ska hon byta sadel. Ska köpa en som sadelutprovare kollar, även när jag rider i den. Men mer om det sen.

Blev bara hem & slänga i sig lite pasta och mjölk(vilken kombination, hade inte mycket annat hemma så då får man ta vad man har, right?)
Vidare till jobbet, bestod av mycket städning. Roligt för tiden gick galet snabbt!
Hem och äta middag, risgrynsgröt & som alltid mjölk. Är seriöst den bästa sportsdrycken!
Liten stund hemma & umgås med min son innan det bar av till stallet igen.. Mycket stall!
Gick en promenad på ca 15-20 minuter för att sträcka på både mina & missys muskler, skönt! Pysslade om henne och sedan åkte jag och tjötade med cicci. Välbehövligt, alltid lika roligt att träffa dom. Så underbara är dom!
Vidare mot affären för att storhandla, ( nyttig och mycket mat, gott). Hem och slänga i sig en yoghurt och ta en go dusch och nu är klockan läggdags ock jag ligger i sängen, en verkligen fullspäckad dag!
Behövs mycket sömn för att ta igen detta. Ledsen för att jag fått så lite tid med lilleman, men det tar vi igen imorgon förmiddag. Då blir det mysig frukost och umgås. Älskar morgonen med honom! Finns ingen bättre än min lilla kille, älskar honom mer än allt!

/e




Kommentarer
Postat av: Linn

Vad är det för någon massör du har? Är din massör dyr? :)
Vad heter h*n?
//Linn

2013-04-17 @ 01:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback