Måndag

Hej.
Måste bara klaga lite för appen fungerar fortfarande inte, seriöst flera dagar utan den! Sånt kan faktiskt göra mig lite sne..

Varit en lugn dag.
Jobbet gick fort & jag tog mig lätt igenom det. Jobbigaste var i morse när jag skulle ge mig ut för första gången, då var jag rätt bra yr. Men kom & gick under dagen.

Stallet bestod att fix för stjärnan, Emmy hjälpte mig. & fick därför rida missy medans jag satt på staketet och tittade på. Så galet trött så jag orkade verkligen inte rida. Men motion fick hon iallafall.

Lilleman hade somnat när jag kom hem, tur att jag hann träffa och busa lite med honom direkt efter jobbet. Hämtade honom på dagis & han kom springande och kramade mig, lilla hjärtat!

Nu har jag precis bäddat ner mig i soffan & ska se tv innan det är dags att sova även för mig. Jag behöver så mycket sömn jag kan så jag blir frisk, galet sugen att börja träna och må bra igen.
Ska skaffa en cykel så jag kan cykla till jobbet varje dag, träning! Gillas!

Nu blir det vila.
Hoppas ni haft en bra dag. Såg även att statistiken varit mycket bättre de senaste, gillas!

/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback