Ny vecka & nya tag-right?

Hej.

Visst är det ny vecka o nya tag. Vaknade bredvid världens finaste neo, kramades och snackade en stund innan vi gjorde oss i ordning för att bege oss till dagis( tidiga för neo skulle äta frukost där). Han vinkade hejdå och jag fortsatte ner till Ica för att handla frukost till mig. Blev havregrynsgröt med mjölk, gott och nyttigt!
Skulle egentligen springa en runda nu på morgonen men har världens träningsvärk och missy ska få massage kl 11.00 så idag kör jag bära vatten & mat i stallet som morgonträning ist, kan lova att det är riktigt jobbigt med tanke på att min häst äter galet mycket mat.

Dagen bjuder på jobb,träning och eventuellt ridning, får se efter idag vad massören säger.
Ska även iväg och storhandla med min fina son, så mysigt att spendera tid med honom. Försöker spendera så mycket jag kan med honom, mys!

Men nu blir det fixa sig innan det är dags att bege sig till stallet.

Ha en bra dag.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback