Regn & rusk

Hej.

Sverige bjuder på sitt vanliga väder, alltså regn och rusk.

Jag har ridit, blev galoppvägarna fram och tillbaka. Mycket trav, bästa gångarten! Bra med träning för både mig och missy. Gillas!
Stretch & mys när vi kom tillbaka, älskar verkligen min fina missy!

Har spenderat en bra stund på soffan för att återhämta mig efter mycket träning, sett nästan en hel film. Och ikväll ska jag se LOL, har sett den filmen as många ggr och den är lika bra varje gång.

Funderar på att trotsa regnet och ta en springrunda för att rensa tankarna, behövs verkligen!

Kvällen består iaf av dusch, hårinpacknig, film och mys med min fina son, enligt mig en helt perfekt söndag!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback