Slut för denna veckan

Hej.

Blev ingen joggningtur förut, blåste så himla mycket så ville inte riskera att bli sjuk nu när jag precis börjat träna. Kändes som en onödig risk!
Blev istället 2 filmer, avslutade med LOL, neo & jag ville gärna se den så det gjorde vi. Lilleman somnade efter en stund, mysigt!

Nu ligger jag i sängen och svettas, frågan är om jag inte börjar bli lite dålig ändå.. Typiskt isf!
Imorgon hinner jag ingen morgon träning för missy ska masseras av massören och neo ska till dagis och så ska jag passa på att handla lite hem innan jobbet, men efter jobbet blir det antingen gymmet eller en springrunda beroende på vädret. Återstår att se imorgon! Imorgon får jag även veta hur det verkar med missy, tar ställning hur jag ska göra med henne efter imorgon. Men först blir det sova ett par timmar, nattnatti.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback