Tisdag

Hej alla glada där ute i solen, eller här lyser solen fint iaf, väl behövligt!

Jag spenderade morgonen med världens mysigaste kille, underbart!

Varit iväg på allum en sväng och tittat på dopkläder, dopet är på lördag( för min yngsta systerdotter). Men har fortfarande inte outfiten klar, men de löser sig.

Nu har jag slängt i mig lite lunch, chibattabaguette och mjölk! Gott!

Eftersom jag fick behandling igår så får jag inte träna lika hårt på 2 dagar så skippar morgonrundan och tar bara e.m svängen med missy sen. Vi ska PW tsm i 30 minuter. Och det är fint väder, gillas!

Dags att kila till jobbet, uppdaterar mera sen.

Solglasögon på och musik på högsta, välkommen sommaren!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback