Torsdagsmys

Hej.

Jag överraskade killarna med mat förut, thaimat och kärleksmums med vanligkesella som efterrätt, känner mig gullig! ( dock stannade neo hos farmor&farfar så han fick överraskningen senare.)

Åkte till stallet & tanken var att springa hela galoppvägarna, men banane vad det regnade och blåste ute, gick pw lilla rundan medans Emmy red missy barbacka, så söta!
Helt genomsura kom vi tillbaka o pysslade om missy och kvällsade sedan körde jag hem Emmy & vidare till posten för att skicka iväg ett paket.
Vidare hem och kvällsmat, lite bus med lilleman, dusch & sedan torsdagsmys med stora killen. Tända ljus och massa prat, underbart!
Nu ligger jag gott nerbäddad i sängen efter en lång dag med massor av saker gjorda, ska sova om en stund. & imorgon får jag och lilleman lite sovmorgon, mysigt & välbehövligt!

God natt . :-)
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback