Valborg

Hej där.

Efter att ha ätit god middag och några favorit godisnappar så bar det av till stallet.
Red galoppvägarna hela vägen från manegen, helt galet vad jag älskar min häst. Hon reagerar på minsta lilla hjälp jag ger henne, går med öronen spetsade framåt och direkt när jag säger vad hon ska göra så reagerar hon. Så underbar!
Har fått så mycket motor så energi finns det en del av. Jag vet att hon kommer gå långt! Älska!

Hemma igen så hade lilleman somnat så fick kolla på honom en stund medans han sov, så fin är han.
Är så otroligt stolt mamma till honom min vackra! <3

Har myst lite med stora killen & nu är jag ny duschad o sitter under filten i soffan i väntan på stora killen som tränar. Älskar att han tränar!
Saknar själv att träna, men känner att jag vill satsa på ridningen till 110% & neo + hemma livet och jobba så mycket som möjligt, då finns inte tiden. Men ska träna när tiden finns, men nu är det mycket!

Förut på jobbet pratade jag med Philippa om livet efter detta, insåg att det är verkligen dags att börja leva. Kämpa för att nå drömmarna man vill göra innan det är för sent.
Lägga tiden på familjen framför allt på neo, ta vara på varandra! Det är viktigt!
Lev nu, sen är det försent.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback