Välkommen

Hej och välkommen till min blogg.

Denna bloggen kommer handla om att från mamma livet till träning både med och utan häst.

Lite info om mig.
Jag är en 21 snart 22 årig mamma till världens finaste son neo.
Jag spenderar många timmar i stallet men har börjat få mer och mer intresse för gym samt löp träning så ägnar så mycket jag kan åt det också.
Men mestadelen spenderar jag med min son, han är 2.5 snart 3 år gammal. En livlig och pratglad kille som älskar att röra på sig.
En perfekt dag består av en springrunda i fin miljö med neo i vagnen!

Jag har en häst som heter Miss Early, en storhäst efter Numero Uno Kalito alltså rätt bra stam. Hon är 8 år och har nyligen blivit inriden. ( av mig själv, utbildar henne själv med hjälp av duktiga tränare). Hon är världens snällaste i all hantering, hon är min stjärna!

Är det något ni vill veta så släng gärna in en kommentar, allt kommer att besvaras!
Hoppas ni kommer trivas, bloggen kommer uppdateras flitigt!

/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback