Work igen

Hejsan.

Nu kör vi dag 2 på jobbet, slutar 1 timme tidigare idag eftersom det är Valborg. Skönt!
Dock vill jag helst jobba hela veckan, men de ska jag inte göra. Lite ledsen för det, men hoppas jag blir inringd tors eller fredag. Gillar mitt jobb!

Gårdagen bestod av jobb, middagsmys med killarna( åt goda kotletter med Philadelphiasås och ris, mums!), skulle ridit ut en sväng på missy med syster och Issa men blev ändrade planer. Blev istället paddoken och red mycket galopp träning för att få den mer samlad och rund och tog även några små hopp på 50 cm, riktigt duktig var hon!
Märks att hon börjar ändra på sig i kroppen. Så himla nöjd över henne. Min egna fina häst! <3

Blev dusch och lyssna på killarnas nattsaga en stund innan sängen igår, så himla mysigt! Älskar verkligen kvällarna när alla är nerbäddade i soffan och myser. Åh vad jag älskar min familj! <3

Idag blir det hämta lilleman lite tidigare och sen ska vi överraska stora killen med god middag och efterrätt. Mys!

Sedan väntar stallet och även idag galopparbete, gillas!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback