Effektiv tjej

Hej hallo.

Kan säga att jag är minst sagt effektiv idag, galet mycket har hunnits med och jag är mer än nöjd över mig själv faktiskt! Inte ofta jag är med, hittar alltid ngt att förbättra men idag är jag nöjd!

Hunnit med massor idag bland annat
- jobb, uppe redan kl 05.45 och började fixa inför jobb och första dagen på dagis. Skönt att vara uppe i tid så man slipper stressa med alla morgon sysslor. Neo var mindre nöjd över att han inte fick sova så länge han hade velat. Dags för rutiner, det mår alla bäst av!
- 45 min PW med hunden, nej inte min hund. Svärmor & svärfars! Skönt som uppvärmning att PW en längre sväng.
-gymmet 1 timme, startade med crosstrainen 15 min intervall. Sedan vidare till biceps och mage, avslutade med lite lugnare gå runt takt för att varva ner. Körde galet mycket idag! Så himla skönt att komma igång igen.
-städat ordning hemma, hämtat neo på dagis(gjordes direkt efter jobbet, var hos farmor medans jag tränade.) lagat middag och njutit lite hemma innan det bar av till stallet.
Där blev det trav igenom hela galoppvägarna, det kändes verkligen i kroppen att jag tränat innan. Skönt!
Tror jag kommer ha galen träningsvärk imorgon, men det är lätt värt det. Älskar att träna, man är så mycket gladare då.
Ska upp tidigt imorgon så blir tidig sänggång.

Glömt att berätta om nya hästen, kommer i ett inlägg snart! Lovar!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback