Endorfin tjej!

Hello.

Jag måste gå på endorfiner för jag är verkligen glad hela tiden & så himla nöjd med allt. Speciellt med mig själv, inser mer & mer hur mycket jag växer som människa. Gillas massor!

Idag bestod dagen av jobb, gymmet, tid med lilleman, ridtur & avslutar kvällen med mitt i veckan massge, underbart!

Gymmet körde jag al in idag med, lika bra att kötta på när man ändå är där. & dessutom hade jag mina nya tre kvarts byxor, faktiskt en tumme upp. För en gång skull ett par träningbrallor som är sköna. Skulle dock behöva nya skor, blir nästa inköp helt klart!
Körde iaf triceps & bröst. Musklerna va rätt lama efter gårdagens pass, inte riktigt i form än om man säger så. Men ändå riktigt nöjd över passet. Startade med 1 km PW i brantaste backen & avslutade med 10 min intervall crosstrainer, super skönt!

I stallet var jag helt ensam, trotts att jag bestämt träff med 2 andra.. Typiskt att jag inte visste de tidigare för då hade jag ändrat hela mitt schema idag. Men men.
Katta skötte sig kanon, hade inne henne själv & red en sväng på 15 min helt ensam. Bara hon & jag! Mysigt vare.
Så himla skönt att hon kan vara själv & inte blir tokig då. Ett stort PLUS när de gäller henne. Fina tjejen! <3
Får helt enkelt se vad det blir av henne. Men hon har sån personlighet så den väger upp hela henne. Även när hon busar.

Färdig babblat, nu ska jag få massage och läsa, piggar verkligen upp vardagen lite extra. Tänk på dom små extra sakerna, det gör dom lite tristare dagarna mer glada!

Over and out.
/ e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback