Fredag-kaboooommmm

Hello.

Fredag, vilket innebär helg. Jag verkligen älskar helger! Älskar ledighet och massor med tid till mina bästa.

Idag har jag spenderat dagen väl, lite shopping, mamma & son tid, gymmet, stallet och kvällsmys med mina fina.
Enligt mig en helt perfekt dag!

Gymmet blev det rygg & axlar, ngt jag insåg att jag verkligen behöver träna! D
Så det blir mer av det i fortsättningen. Btw har jag ett träningsschema jag ska gå efter nu, som min personliga tränare fixade åt mig. Gött! Ingen vila här inte!

Stallet var planen att rida ut en längre runda med Issa, men av någon anledningen så blev det inte så. Utan istället red min syster dotter en skritt runda på katta. Jag gick med, så fick jag mig en go promenad. Gillar verkligen att röra på mig. Det är skönt & friskt!
Busade med katta i hagen, mysig häst!
Fastnar mer & mer för henne varje dag.

Inser nu att klockan är mkt, ska upp tidigt imorgon.
Mata hästarna & ett pass i paddoken står på schemat innan gymmet imorgon bitti kl 10.. Blir nog stallet vid 8..
Ska köra 2 gympass imorgon. Härligt!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback