Helgen!

Hello.

Sorry för dålig uppdatering, har haft fullt upp i helgen.

Långtur på ca 2 timmar i lördags med 3 andra tjejer.
Det gick inte riktigt lika bra som tänkt, katta stressar upp sig så fort hon vet att vi ska hemåt & vi lyckades gå omkull i skogen så hon snubblade.. Det gick dock bra med oss båda, alla dagar ska det inte gå kanon heller. Detta var en av lite sämre dagarna. Men jag är ändå nöjd. För att vara 6 år så är hon verkligen kanon duktig! <3

Har passat neos små kusiner, Maja & Melina. Myst massor och busat såklart!
Jätte roligt! Mosters prinsessor <3
Neo är som en storebror för dom, när dom blir ledsna så är han snabbt framme & ska krama om och trösta. Mammas prins <3
Man börjar inse mer & mer att neo är en stor kille nu, han är redo att bli storebror. Så vem vet, kanske kommer ett små syskon snart. Den som väntar får se!

Gårdagen spenderades med barnen på f.m & e.m med att umgås med Emelie. Trevligt!
Övervägande om jag verkligen skulle rida igår då det blåste som bara den & regnade.. Värsta ovädret. Men slutade ändå med ridtur & jag är så otroligt glad för det.
Även fast det var lite ovant så galopperade vi största delen igenom ridvägarna, ja ni läste rätt. Katta har börjat galoppera, & dessutom var det relativt lugnt mot vad jag trodde det skulle vara. Så stolt!
Hon kommer bli en riktig stjärna <3

Avslutade söndagen med hemma & umgås med mina 2 bästa. Åt varma grillade mackor & bara myste.
Tog en lång dusch & gjorde hårinpacknig osv, underbart!

Dagen idag spenderas med jobb, utbildning, stallet & avslutar med god middag med dom 2 bästa! Galet sugen på grillad kotlett med ngt gott till, så det blir de absolut!

Får se vad jag gör med katta idag, antingen uteritt eller paddoken. Skulle vilja testa att löshoppa henne, men som sagt får se. Får se hur trött jag är efter utbildningen & jobb!

Skriver mer ikväll.
/ e

https://cdn2.cdnme.se/4136763/7-3/pic_5211d956e087c33b4fee65ee.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/4136763/7-3/pic_5211d957ddf2b355032acc1d.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback