Lycklig!

Hello.

Var ska jag börja, jag kan börja med att tala om att jag är lycklig!
Har världens finaste Lilla egna familj som består av
Världens finaste son & pojkvän!

Den bästa stora familjen!

Haft en så länge en helt grymt bra vecka på jobbet, börjat lyssna ljudbok & dagarna bara susar förbi. Helt sjukt!

Bilen är nylagad & håller förhoppningsvis ett bra tag till!

Hästen jag har hemma alltså katta, hon kommer mig närmare & närmare!
Kommer springande i hagen när jag ropar på henne, positiv & glad till allt.
Jag vågar mer & mer.
Trotts att hon var lite off idag så kände jag för att testa ett hinder på henne, red först ut & sedan in i paddoken & test hoppade små kryss på 40 cm. Jag känner verkligen hur mycket hon vill, men inte alltid kan. Hon hoppade grymt bra iaf!
Men hon älskar verkligen dressyr! Så himla snygg är hon när hon går!
Jag blir mer & mer nöjd över henne. Hon är en klippa!

Jag ska sväva mig på moln en stund, morgon dagen bjuder på liten sovmorgon för mig & lilleman. Vilket innebär, MORGONMYS & mamma + son tid= kärlek!

Ta till er små saker, det kan göra dig väldigt lycklig! Se på mig. Små saker i vardagen gör mig lycklig!
Mina älsklingar vet hur man gör mig glad, fina fina ni ❤

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback