Söndag

Hello.

Antingen så är jag påväg att bli sjuk eller så är det för jag har tränat så hårt det senaste, min kropp är helt konstig. Mår dåligt.. Hatar detta!

För övrigt så har jag ridit 2 ggr idag. Första gången red jag galoppvägarna som uppvärmning, hon bockade och stegade en gång. Inga dumheter utan bara bus!
Sedan gick jag direkt in i paddoken och travade på volt i form, hon gick verkligen så galet bra. Helt sjukt nöjd! Gjorde lite övergångar mellan höger-vänster-höger osv, träning på det behövs & är alltid bra!

Sedan red jag en sväng nu på kvällen, skrittade en 15 min runda ungefär med stora syster. Bara för att sträcka lite på sig. Var skönt och katta var nöjd!
Välbehövligt att prata med syster som varit på semester, skönt att hon är hemma. Längtar efter små tjejerna oxå så en fika & bus blir inplanterat snarast! <3

Har bara degat hela dagen hemma från det att jag var på gymmet. Sjukt missnöjd från gympasset! Kunde gått så mycket bättre men jag presterade verkligen inte alls som jag skulle, kanske beror det på kroppen är dålig!? Jag tror faktiskt det, dessutom har jag ett stort problem! Jag är jätte skev i hela kroppen, kan se det när man står framför mig. Gillas inte! Måste göra ngt åt det, snarast!
Det påverkar min träning både på gymmet & ridningen så dags att lösa!

Har fixat ytterst väldigt lite av min söndags städning, hade på tok för lite ork förut så blev enbart disk & tvätt fix. Med hjälp av världens bästa pojkvän då såklart <3

Läst en mysig saga för neo & bara legat bredvid honom & myst. Finns verkligen ingenting som slår myset med honom. Han är oslagbar, världens bästa <3

Efter en fantastisk helg med kärlek,bus, massa träning, häst och ledighet säger jag tack till alla iblandade & laddar upp för en ny vecka.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback