Startar dagen& veckan med kaos!

Hello.

Vaknade i tid i morse, laddad för en veckas jobb.
Åt frukost & fixade neo för dagis. Väl nere på dagis va det STÄNGT, hur kunde jag missa att det var studiedag.. Typiskt att missa det på en måndag. Fick iaf efter lite olika telefon samtal löst det, faster Malin agerade "dagmamma". Jätte tack, jätte snällt!
Väl på jobbet flöt allt på tills jag skulle till sista kunden..
Verkstaden ringer & säger att delarna till min bil kommit, måste lämnas in innan dom slutar. Hmm, hur ska jag lösa detta.. Snabbt fick jag löst det!
På väg till sista kunden så är såklart vägen avstängd för vägarbete.. Kan påbörja min kund men måste åka ifrån innan dom börjar arbetet precis utanför för då måste jag vänta 36 timmar innan jag kan köra på den vägen.. Kaoooos! Löste iaf sig, jag gjorde mitt jobb & åkte ock lämnade bilen.. Dock blev det lite ändring med lagningen men förmodligen är den klar & hel tills imorgon kväll!
Snälla älskling lånade ut sin bil ikväll & imorgon, bästa! <3
Väl hemma blev det film mys med neo innan middag, så himla mysigt att bara gosa med honom. Min fina! <3

Middag med dom två bästa & sedan till stallet.
Där blev det fixa alla vanliga sysslor, hästarna står inne. Katta är helt sönder biten på intimvägen & hela magen, stackarn! Hon är svullen så tror inte riktigt hon tål insekterna som bitit henne, lilla tjejen!
Red iaf en lite längre väg idag, både gallhålan & galoppvägarna. Blev mycket skritt & trav. Testade även galopp men hon förstod inte så hon rusade bara iväg, vill inte hon ska göra sånt så bröt av omgående. Lyckades iaf med några få steg. Hon är verkligen så himla positiv, man kan inte annat än att gilla henne. En otrolig utstrålning, vilja & en underbar häst!
Jag tror jag börjar fastna mer & mer,men har lovat mig själv att inte fastna för mycket innan jag vet hur allt blir. Vill inte bli allt för ledsen!

Har iaf skaffa ljudbok så nu kan jag lyssna på det hela tiden när jag har lite tid över. Lyssnar när jag jobbar & jag gillar det! Riktigt mycket oxå!
På första boken i "femtio nyanser av honom", en så länge riktigt nöjd!
Ska faktiskt lägga mig & lyssna nu, i hopp om att somna. Har en hel del sömn att ta igen & morgondagen har verkligen fullproppat med saker att göra..
Världens bästa stora syster fyller 30 år imorgon, stort grattis från oss!
Vi älskar dig <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback