Tisdag!

Hejsan.

Glömde helt av att uppdatera igår, var en lång dag.

Jobb,fix & 30 års kalas för världens bästa stora syster & moster!
Min syster är en man alltid kan ringa när man behöver prata, behöver inte vara ngt spec.. Hon finns alltid ändå!
Hon har hjälpt mig med mycket på vägen, vet det mesta om mig!
Alltid ställt upp!
Var med när neo föddes, vilket är en otroligt stor sak för mig- det största som hänt mig. Hon satt där & höll mig i handen, gav mig energi & styrka att orka. Att vilja!
Hon har 2 helt underbar döttrar själv, varav en av dom är jag Gud dotter för. Sjukt lycklig att jag blev frågad att vara det, något blad det största för mig.
Hon är en sån vän, syster, moster & mamma som alla borde få.
Hoppas hennes 30års dag blev bra, grymt bra! Det är hon verkligen värd ❤

Ingen ridning idag, enbart pyssel & fix.
Katta tuggar på inredningen & drar in allt hon kan i boxen. En liten buse.
En söt buse!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback