Underbar dag!

Hello.

Går dagen fanns det noll tid att uppdatera, fullt med saker hela tiden!

Tog en sov morgon och vaknade bredvid världens finaste killar. Livet kan inte vara så mycket bättre!
Åt en god och lång frukost, helt underbart!

Åkte iväg till välgörenhets hoppningen med världens bästa mamma, skönt med lite mamma & dotter tid. Välbehövligt! <3

Red en sväng med cicci-waggis, på tok för sällan vi rider tsm! Blev en lugn liten sväng med tanke på regnet och rusket. Ingen av oss var särskildt sugna på att rida långt i det tråkiga vädret. Tack för en trevlig tur! <3

Gymmet med killarna (neo är bara med & spelar spel där nere). + syssling!
Idag blev det ben, kändes massor när jag körde men ingen träningsvärk idag så nästa gång blir det mer vikt & fler övningar. Man inser mer & mer att man faktiskt får riktigt mycket muskler från ridningen. För övrigt är jag nöjd över passet.

Jag & älskling hade ensam tid, spenderades med god middag & 5-kamp på Liseberg. Sjukt roligt & en helt underbar e.m/kväll. Välbehövligt!
Var hemma tidigt & då hämtade vi lilleman på vägen hem.
La oss & kollade Fast6, galet bra film! Jag ÄLSKAR alla dom filmerna, så sjukt bra.
Tack för en helt underbar dag <3

Startade dagen med sov morgon, älskling & lilla hjärtat hade gått upp tidigare så jag sov extra. Dom tyckte jag behövde det, så himla söta! <3

Lång, nyttig & god frukost. Är verkligen så himla skönt med helg, ledighet och massa tid med dom bästa!

Har bara haft slapp tid hemma hela f.m, gjort protein chokladbollar & bara myst. Älskar verkligen när man inte har några måsten, de behövs ibland!

Snart bär det av till stallet & rida stora tjejen, hon är lite busig nu. Bara ridit lugnt ett par dagar. Men idag blir det ändrat, lite längre tur.
Hoppas vädret är på våran sida & håller sig uppehåll, vill inte rida i spöregn. Håller tummarna!

Även ett gympass ska hinnas med inom ett par få timmar för att sedan ha mys & spa e.m/kväll! Gött!

Skriver sedan om jag hinner ;-)
/ e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback