At work

God kväll.
Då var man tillbaka på jobbet igen, ska jobba även denna natten. Sovit endast 1.5 timme sen igår morse, inte bra alltså. Missnöjd med mig själv där!

Hann bara träffa min finaste neo en liten stund på morgonen, e.m och sen på kvällen innan jag åkte. Jobbigt att ha så lite tid med honom, men det tar vi igen imon när vi ska på Liseberg. Första besöket för i år & absolut inte sista!
Har iaf neos filt med mig till jobbet & ska passa på att mysa ner mig i den hela natten så känns det nog bättre.
Saknar mitt hjärta! <3

Stallet förut bestod av fix, Matilda verkade hästis & det blev jätte bra efteråt. Grymt bra!
Red galoppvägarna fram & tillbaka. Missy skötts sig bra, hon var dock väldigt pigg & stark!
Hon har verkligen fått kläm på det där med vänstergaloppen nu så himla underbart!
Nu blir det hårdträning på höger så den sitter lika bra.
Så galet nöjd över fina hästen! <3

Nu ska jag läsa lite & tänka över ett och annat! Behövs känner jag.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback