Avklarat

Godmorgon.

Snart är mitt 11 timmars vaken jour pass klart, första natten ensam. Men trotts omständigheterna så har det riktigt bra. & jag är stolt över mig själv. Att jag vågade detta & att jag faktiskt gjorde det. Någon gång måste vara den första & nu är den första gången avklarad om mindre än 1 timme.
Direkt när jag slutar blir det hemfärd, frukost och mys med killarna samt lite vila innan jag och lilleman åker på vårt äventyr. Var jag ska får ni se sedan.

Har även planerat lite på min & missys tävlingstermin, blir en del tävlingar nu framöver. Ska bli riktigt roligt.
På onsdag har missy massage tid igen, ska själv bli behandlad. För jag är sne i kroppen igen, känns direkt nu när jag tränat. Inget roligt, så blir att fixa till det.

Nu ska jag jobba sista 50 min innan hemfärd. :-)

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback