Dåligt avslut på dagen..

Dagen har rullat på med arbetsintervjuver inbokade, möte osv så kommer vi till stallet. Gick inte som väntat där..

Hej förresten!

Stallet avslutades med tårar & en klump i magens, hatar känslan!
På fredag får jag veta vilket beslut jag ska ta, vill bara få de överstökat!

Var hemma relativt tidigt & passade då på att umgås med mina 2, trevligt! Brukar inte hinna ses så mycket på kvällarna/dagarna över huvudtaget, men att få spendera kvällen med dom gjorde mig sjukt glad. Tack ❤

Nerbäddad i sängen med tankarna på högvarv, läsa boken & försöka somna.

Godnatt.
Imon är nya tag, tidig uppgång. Äventyr med syster&melina väntar :-D
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback