Fredag & värme.

Hej.

Jag bara älskar att det är så varmt och gott ute till på köpet är det fredag! Me like.
Dock går det flesta på helg nu, jag själv har ingen helg utan jobbar varje dag fram tills nästa fredag. Men ska cashen in så får man ligga i så att säga!

Jag somnade 3 timmar på e.m igår, vad verkligen helt slut efter 3 långa nätter utan sömn. Skönt att sova lite.
Drog ganska omgående till stallet när jag hade vaknat igår, killarna var hos farmor & farfar så jag passade på att åka till stallet.
Red gallhålan + galoppvägarna med Issa-Kimsan, gick jätte bra. Missy skötte sig kanon & jag är mer än nöjd med henne. Till på köpet red jag i t-shirt, älska vädret. Låt nu detta vädret stanna Sverige!

Kvällen avslutades med att vi var barnlediga då lilleman ville stanna hos farmor. Kom hem vid 20.30 och då lagade jag middag.
Kött, stekt potatis & kvarg! Mums! För första gången på riktigt länge åt jag middag sent på kvällen, välbehövligt igår.
Fick även massage efter maten, sjukt nöjd tjej gick sedan och la sig gott i sängen. Läste lite och somnade vid 12 tiden..
Imorse när jag vaknade av väckarklockan var jag seg men inte så värst trött, skönt var det.
Behövde verkligen sova ordentligt.

Nu är jag tillbaka på jobbet sedan ett par timmar bakåt, gillar verkligen att jobba. Slutar om 3 timmar då blir det glass i solen med mina 2 ❤

Ska avsluta denna fina dag med en ridtur på världens finaste häst!

Längtar hem till min favorit kille ❤

/e




Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad jobbar du med? :)

2013-05-19 @ 10:47:37
URL: http://isabellaochsara.blogg.se/
Postat av: Nyfiken

Hej och tack för en kul blogg ! Blev lite nyfiken men finns kimsan i din närhet än? Vad gör hon idag?

2013-05-20 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback