Glad tjej

Hejsan.

Igår blev minst sagt en lååååångritt, började i tahult och red vilse och hamnade i sävedalen. Galet roligt ridtur men samtidigt väldigt tråkigt pga häst skadad, dock inte missy.
Missy skötte sig så oerhört bra, hoppade över bäckar, gick upp och ner för branta backar samt "stup", gick på broar och galopperade på grusvägar. Galet snäll och go är hon!
Älskar henne mer och mer för varje dag!
Gårdagens ridtur kommer vara ett minne för livet, något man aldrig glömmer och en ridväg jag aldrig rider igen. Men oerhört roligt hade vi!

Blev även inringd på jobb igår så nu sitter jag på jobbet, galet glad!
Tycker så mycket om att jobba, älskar att träffa folk & bara veta att man tjänar pengar. Gillas starkt!
Slutar dock tidigare än vanligt idag, hämtar lilleman så ska vi storhandla samt mysa & busa till max innan det är dags för stallet.
Lilleman & jag ska laga middag tsm idag, jätte roligt. Älskar att spendera tid med honom, har en del tid vi måste ta igen! Kärlek <3

Stallet idag består endast av skritta en sväng för att hon ska sträcka på sig efter gårdagens ridtur, annars blir hon stel. Det vill jag inte! Är otroligt noga med min häst, hon får massage och gås igenom varannan vecka. Stretchning efter varje jobbigt ridpass för att slippa sträcka sig.
Motion är verkligen ett måste och att aktivera henne hela tiden samt vatten & mat! Väldigt noga med allt när de gäller allt från häst till hemmet. Gillar ordning och reda. Ha allt under kontroll!

Nu ska jag fortsätta jobba. Ha en solig dag.
Jag ska äta glass i solen med min finaste neo, gillas starkt! <3

/e




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser att Missy är jätte sjuk.....

2013-05-02 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback