Helt slut

Hej.

Igår dagen var man inte så pigg precis. Jobbade fram tills 8 på morgonen, hem snabbt & äta frukost och hämta lilleman, sedan svängde vi bilen till Ullared. Hade lovat lilleman det, handlade leksaker & kläder till honom. & lite små saker. Inget speciellt.

Väl hemma igen blev det lite onyttigheter för att få energi, typiskt att jag inte kunde hålla mig borta. Men nu ska jag hålla mig borta hela veckan.

Stallet fixade jag, red gallhålan + galoppvägarna med Issa-Pinto. Missy skötte sig kanon, testade att rida med ett nosludd och hon fungerade bra på det. Så det ska jag fortsätta med.
Myste extra mycket med henne eftersom det blev så hastigt i lördags när jag blev inringd på jobb.

Handlade pizza till killarna på vägen hem.
Väl hemma blev det bädda sängen, duscha & sedan lägga sig. Somnade direkt när jag lagt mig. Var verkligen helt slut.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback