Hemlängtan

Ända sedan jag var liten har jag haft enorm hemlängtan så fort jag är borta på natten, få ställen jag har klarat att sova på.. Men det har faktiskt blivit värre med åren, sist jag sov hos mamma längtade jag hem, eller egentligen är det längtan efter neo. För när jag har honom med mig så är det lugnt.
Men har blivit värre dels för jag inte vill sova borta ifrån lilleman & för att jag har såna extrema problem.. Kan få panikattacker på kvällarna & då får jag problem med luft.. Är ganska jobbigt faktiskt.

Men nu har jag laddat upp för kvällen, en filt från neos säng så jag kan snutta på den hela natten. & en bok som jag kan läsa. Måste ju ha något att göra i 11 timmar. & hatar att få hemlängtan så att läsa samtidigt som man kan snutta med neos filt ska nog göra det hela lite bättre. Hoppas det iaf.

Saknar lilleman galet mycket redan. <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback