Lördagkväll

Hej.

Gårdagens ridpass bestod av hopplektion för bästa mamma. Mycket upphöja bommar, stärkning av vänstervarvet, hoppade kombination i galopp, oxer,matta och lite sånt, ingen tvekan någon gång. Bästa hästen!
Mycket träning återstår & jag tänker inte stressa ut på tävlingar, viktigast är att vi har kul! Galet nöjd över träningen ❤

Avslutade kvällen med film i sängen, snabba cash, jag är verkligen förälskad i Joel kinnaman. Gift dig med mig!

Startade dagen med sov morgon, välbehövligt och gott!
Skulle jobbat men blev inte så & lärde mig därför att ALDRIG ställa upp för någon igen. Blir huggen i ryggen! Skit snack och en jävla massa vel. Nä usch inget sånt mera! Ska börja tänka på mig själv mera, sluta låta folk trampa på mig!

Spenderade hela dagen hemma, massor med sol och handlade godis samt dricka med lilleman. Mys!
Storhandlat, sett sherdil- en till film.

Nu är det lördagsmys med världens bästa kille neo, kollar favorit filmen ice age. Fixat med tända ljus-godis-ostbågar-fruktsoda-popcorn och ska ha massor med mys! Bästa ❤

Ridningen idag bestod av galoppvägarna själv med fina Missy!
Tränade trav i vänster varv, jag har dålig balans så behöver träna min balans. Tränade höger galopp för där har Missy dålig balans, allt för att vi ska bli biffar. Sjukt nöjd över henne idag med! ❤

Ska mysa med hjärtat nu, ha en underbar lördagskväll. Sverige levererar värsta bra vädret, gillas! 👍

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback