Lunchtid i ensamhet

God dag.

Efter att ha varit på arbetsintervjuvn så är jag hemma igen, det gick bra. Får se om jag ska jobba där. Finns ett annat jobb jag egentligen vill ha, hoppas jag får det! Håller verkligen tummar & tår!!

Nu har jag lunchtid i min ensamhet, proteindrink & Veckorevyn!

Hade planer på gymmet, värsta taggad. Men vill inte köra själv & finns ingen att träna med idag. Så istället får det bli storstädning här hemma & ev storkok av mat så det finns färdigt att värma ifall man inte orkar laga någon dag, smart!
Tror min sambo blir ganska glad om jag kör ett storstäd & storkok istället för gymmet. Ska även hämta lilleman tidigt idag för att ta igen så mycket tid jag kan med honom, har ju varit lite dåligt med tid när jag jobbat nätter. Har inte varit så pigg på dagarna precis. Men det har blivit ändring nu. Mer tid med familjen, gillas! :-D

Jag känner verkligen hur mycket jag uppskattar små saker, hur mycket jag gillar att glädjas när det går bra för andra, det gör mig som person mycket gladare & lyckligare! Så tänk på det!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback