Måndag

Hej.
En galet trött tjej skriver detta..

Jobbade natten inatt, kom ifrån senare imorse oxå vilket resulterade sen hem till sängen allt blev fel.
Iaf efter dusch & mat så var klockan runt 10 och jag gick i säng för att försöka sova.. Gick allt utan bra! Slutade med att jag såg andra avenyn i 3 timmar, så vid 14.30 somnade jag och gick upp 14.50.. Kul med 20 munters sömn.. Hatar att inte kunna somna på dagarna, men sånt är livet. Lär väl mig snart att komma in i en rutin.

Gårdsfest på dagis idag, jätte roligt att se barnen uppträda. Se allt dom hade gjort och bara umgås! Dock var jag väldigt trött, men trevligt var det. Har saknat min lilla kille hela dagen så va underbart att träffa honom ❤
Blir ju inte så mycket tid när jag jobbar natten, men försöker ägna så mycket tid det går. Tur han har världens bästa pappa ❤

Syster red min häst idag, roligt att se henne på hästryggen igen!
Jag själv red Ove, var verkligen Ove idag. Haha!
Blev inte så långt men en liten tur iaf.

Nu är jag tillbaka på jobbet sedan några få timmar tillbaka, hoppas på en lugn natt med lite vila.. Behövs känner jag!
Längtar hem till mina 2, och längtar efter att få sova en natt i sträck utan att vakna, men snart ska jag få det!

Nu ska jag fortsätta jobba. Slutar om 8.5 timme, känns jätte länge men det går förhoppningsvis ganska fort. Har fått tillåtelse att se film, skönt för tiden går mycket fortare då. Gillas!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback