Myskväll

Hej.

Haft en helt underbar dag med min fina son.

Handlat blommor( dock inte hunnit plantera dom än men de kommer), kollat lite på Bohus fästning, handlat spån till hästen, lekt en massor, neo har ätit både donken och glass i solen, bara haft det allmänt underbart, nu ligger vi i soffan med tända ljus och kollar ice age 2. Det kallar jag kvällsmys!

Testade ny sadel på missy idag, passade inte så blir att leta vidare!
Red iaf galoppvägarna med Issa-Surprice. Missy skötte sig, energi finns gott om. & hon är framåt hela tiden. Älska! <3

Nu ska jag fortsätt mysa med mitt hjärta, avslutar kvällen på bästa sätt. Mys i soffan med min 2 killar i närheten. Älska! <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback